Felicia sk......

Hej på er ja har inte bloggat idag förutom nu då men de är p.g.a fint väder så jag har vart ute hela dan ;)
Men min lillasyrra o felicia o nu har vi bestämt att hon ska sova hos mej ;)
just nu är hon hemma o äter o packat sen ska hon komma till mej!!!

Snart ska ja äta lite macka m kyckling på !:)
Vi åt så sen lunch så vi äter bara mackor ikväll ......

Imorrn ska ja va me felicia o jag vet inte exakt vad vi ska gö men de löser sig!

PÅ FACEBOOK: Har jag hittat ett nytt spel som heter SLINGO!!;))
Ett super kul spel så det tipsar jag om !!

Följ oxå mej på bloglovin!!
I menyn på sidan så står det bloglovin o så klickar du på den o så
ska du antingen vara medläm på bloglovin eller så skaper du ett konto (Det är gratis)
Så kan du söka på liivetjustnu.blogg.se i sök rutan på bloglovin
och så trycker du på "Följ bloggen"

Så .... nu är felicia häär :)

Bloggar imorrn vet inte när



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0