VECKANSBLOGG!

Hej vill du bli veckans blogg? 
 
 
1. Skriv jag är med i en kommentar och vad din blogg heter är viktigt om du nominerar dej själv!
om du nominerar en kompis: Skriv kompisens förnamn och blogg adress ! 
 
2. för större chans att vinna: 1.följ mej på bloglovin, du går du in på bloglovin.se (Du måste ha ett konto) har du inte att konto är det gratis att vara med! sö söker du på min blogg och trycker på följ! 
2. skriv ett inlägg på din blogg att du är med i veckansblogg på min blogg!
Länka min blogg oxå! skicka länket till din blogg sen till mej så jag ser att du har skrivigt! 
 
Så går det till! jag kommer att lotta en vinnare, om ett tag om en vecka eller nåt :) 
 
Frågor? Skriv till mej på  ----->  [email protected]  <-----
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0