Hemma!.......eller?

Hej, jag her ju vart på läger den här veckan och nu är ja hemma....eller ne ja är hos farmor för de va hon som hämta mej för mamma o pappa jobbar, men pappa kommer o hämtar mej o linn senare ikväll :)

ja, det har vart tråkigt att inte kunat blogga, men det har vart en helt underbar vecka:)
det hara vart superkul på lägret, vi bråka me några första dan men sen sa ledarna till att vi inte skulle bråka då
andra dag va vi jätte bra vänner me dom så nu har ja fått nya väner oxå :)
Dom hette: Carl,Alexander,Julius,Andreas,Ida,Viccan,hampus o några fler ;)
Fast viccan kände ja redan med, aja, alla vi kommer hålla kontakt på facebook o sms & så hoppas jag!
Det kommer bli en tidig kväll för mej idag för jag är grymt trött!!

jag försöker iallafall blogga en gång till idag men om ja inte hinner bloggar ja imorrn ;D
Harre bäst ;*






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0