Hos Malin ;)

Hej min dag har vart så här; Den börja me att ja väcktes av mamma o pappa som skulle åka bort
och hämta min lillasyster och min kusin som hade vart på hajk i skogen
sen kolla ja på tv sen rimgde mamma då satte ja på ugnen så den skulle bli varm tills mamma skulle komma hem igen. sen åt ja frukost o satte på mej ´kläder o så sen cyklade jag till Malin, där oxå Julia och Emma var! :)
så då va vi inne en stund sen,  cyklade vi till affärn för att köpa köttbullar! :)
sen var vi ute o klättrade på höbalar ;D
Sen åt vi mat o lite så, sen efter ett tag skulle Emma o Julia hem så nu sitter ja o malin o snackar me evelina på skype :)<3 hihuu, nyss sååt vi glass med godis och strussen ut ;*
Om ett tag så kommer min kusin till mej o ska sova över, imorrn så kanske ja ska åka in till stan om de blir dåligt väder, men om de blir fint väder ska vi nog åka o bada ;P
Har haft en bra dag hoppas ni oxå haft de! Puss;*
- Malin ;*
Ja -_-
- Emma ;*
- Julia ;*
-Fina tjejor ;*!!!!!


Kommentarer
Julias

Nawie! Puss puss<3

2012-05-19 @ 19:33:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0