Långt inlägg!!

Hej, min dag börja me att ja vaknade och izabella som fortfarande.....
sen vaknade hon o vi givk upp för att kolla va klockan va då va klockan 8.38 Ca: 8.40
o sen så gick vi tillbaka till sängen o kolla facebook o så på hennes IPad ;)<3
sen gick vi upp o åt frukost o satte på oss kläder o Skypade med Malin o felicia :*
sen cyklade ja o iza till skolan för hon ville se den!
sen så cyklade vi till malin där evelina o amanda o Lisa o felicia va så sen cyklade vi och mötte julia
sen cyklade vi till amanda för hon skulle hämta någe sen cyklade ja o iza hemtill mej o dom andra till felicia för hon skulle byta om och ja o iza skulle hämta handukar o så, sen möttes vi fast helt plötsligt va dom borta så då ringde vi till malins mobil o fråga vart dom va, då hade dom redan cyklat iväg så jag och iza cyklade skit fort
och sen så hade Lisa o Julia o Felicia stannat så vi cyklade me dom, sen när vi kom fram så sprang vi ut på bryggan, men vi hoppade inte i .... eller jo en gjorde de, det var Lisa....!
Sen efter att tag hade alla doppat sej, alla förutom iza och julia för dom ville inte bada.....
men sen var jag och Lisa i vattnet ganska länge o kasta boll till varandra ;)
sen gick vi upp på bryggan och solade!
när vi hade gjort det ett tag så spelade vi fotboll!
när vi hade spelat fotboll ett tag så gick vi  ut på bryggan igen för att Lisa, Amanda & felicia ville bada mera!
Sen packade vi ihopp våra saker och cyklade hem!
här vi kom hem så åt jag och iza mat hemma hos mej, sen åkte mamma och linn och iza
iväg på nån avslutning så de var bara ja o pappa hemma, sen klockan 4.10 kom ja o pappa till IP för vi skulle till Hidingsta o spela match, men då hade dom i mitt lag redan åkt.....
så vi fick åka själva efter dom andra, när vi kom fram så pratade vi och sen spela match hidingsta vann ;(((( !!!!
Men ialla fall, när ja kom hem så badade jag, linn, felicia & frida vattenspridare ;)
sen gick ja in o ducha (Stavning?)
Och sen nu åt ja nyss mat! :)  Nu ska ja gå bloggar mer imorrn :D
OBS! LÅNGT INLÄGG!!
image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0