Facebook, instagram, bilddagboken

Hej nu tänkte jag prata om lite Facebook, instagram och bilddagboken
Vi börjar med Facebook, va här man facebook till? Till att skriva vad som händer i livet, ja men när jag går in på min Facebook så ser ja bara en massa statusar om hur dåligt alla mår, ibland kanske man kan lägga upp en sån status men inte om man gör de hela tiden samma person tycker inte ja...
Men dom som skriver så ska inte ta åt sej av mej. De är bara min åsikt!
Ja heter Alicia Norberg på Facebook för er som ville veta...


Nu ska ja prata lite om instagram!
Samma sak där, folk lägger upp svarta bilder och skriver en text, fast inte mycket på instagram! På min insta iaf är de typ att man lägger upp bilder på mat eller vad man gör om man är ute med kompisar osv... Vill ni följa mej på insta så söker du på alicianorberg

Ja och så sist men inte minst ska vi prata lite om bilddagboken.
Bilddagboken är ju också en sida som man lägger upp bilder, som i en minnes bok. Jag själv tycker de är en bra sida fast där läggs det Också upp mycket jag mår dåligt grejer. En sak jag stör mej på där är att om man inte har privat för bara sina vänner så kan andra skriva på pm (privat meddelande) tex baby älskar dej, ålder? Osv.. De är lite äckligt!
Men annars tycker ja bilddagboken är helt OK! På bilddagboken heter jag ZaynsFlickvän


Tack för mej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0