Godmorgon

Hej ingen aning om varför jag vaknar så här tidigt idag, jo för att jag är tept i näsan och min lilla syster har en kompis här och dom är vakna... Så dom pratar rätt mycke... Men aja i fredas va jag ledig för att vi hade studiedag och då var jag med Felicia & Julia, vi va ute och cykla typ hela dagen... Vi var vid ett ställe som var jätteläskigt, de kom helt plötsligt en man/kille gåendes mot oss! Vi cyklar så fort vi kan därifrån, i vanliga fall skulle de inte vara så läskigt men de spökar där vi var så de var extra läskigt! Ja, han kom emot oss och sen stanna han och stirra på oss.. Och sen vände han och gick tillbaka? Aja, de va lite konstigt! Och så igår hade Vi våran sista fotbollsmatch och vi förlora... Och efter matchen så var ja med min pojkvän, vi kollade på tv och va på bio:) och så idag ska jag inte göra någe speciellt på förmiddagen men vid tre ska jag och rida Islandshäst:)

Jag bloggar Nog mer om danen ikväll
Puss & kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0