Dagen:)

Hej nu bloggar jag i pausen på underbart är kort:)
Min dag har sett ut såhär: först gick jag upp 06.50 och gick upp och satte på mej kläder och packade väskan sen åkte ja till Amanda så ja var där 07.25 sen gick vi till dagis med oliver som skulle ta foto idag på dagis:)
Sen gick vi hem till Amanda igen och åt frukost och sminka oss och så... Sen cyklade vi till skolan, så var vi i skolan och sen efter skolan åkte jag hem och gjorde läxa och kollade i skolkatalogen som kom idag! Sen kom Felicia för hon skulle äta hos mej, Sen åkte vi till stan en stund innan vi skulle till dansen.
Efter dansen så när jag kom hem så duscha och nu kollar jag på tv:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0