idag-nyklippt-ikväll

Hej jag har inte bloggat så mkt p.g.a att ja inte hunnigt helt ängkelt!
igår åkte jag till mormor där mina två kusiner va o då sov ja hos mormor me dom!

så idag följde ja med min kusin som går i 7an till skolan o sen efter skolan
följde ja me henne hem! :)

vid 16.30 någe sånt hämta mamma mej o vi åkte till affärn o handla ;)

nyss klippte ja mej! ca 5-6 cm är borta nu ni kommer att få en bild!

Snart ska ja mamma o linn (min syrra) äta o kolla på tv
vi tjejer är själva idag för att pappa är ute med några jobbarkompisar tror ja ......

hihuu, ;) imorrn ska ja kanske åka o se min kusin åka konståkning :)
eller så kanske  ja bara äe hemma ....


Nu ska ni få en bild på hur mitt hår blev!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0